.

.

سایت خبری طلوع گناباد

اولین انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان گناباد به مناسبت دهه مبارک فجر طی مراسمی روز چهارشنبه تشکیل و آغاز بکارکرد.در این مراسم رییس اداره کتابخانه های عمومی گناباد گفت: این شهرستان با حدود 12هزار دانشجو و 10 مرکز آموزش از داشتن یک کتابخانه مرکزی مناسب و در شأن این خطه محروم است و باید تلاش شود که کاستی های این بخش جبران شود

.احمد مظلوم افزود: شهرستان گناباد از نظر کتابخوان و فضای کتابخانه در استان خراسان رضوی دارای جایگاه مناسبی است ولی از یک کتابخانه مرکزی که بتواند همه خواسته های مردم بخصوص قشر دانشجو و پژوهشگران را جوابگو باشد، محروم است.

وی اظهار داشت: تلاشهای مستمر همه مسوولین طی چند سال گذشته برای احداث کتابخانه مرکزی شهر گناباد که یکی از نیاز های اصلی کتابخوان های می باشد تاکنون ثمری نداشته است .

وی گفت: افراد خیر بصورت متفرقه به کتابخانه های مناطق مسکونی خود از جمله نوقاب ، بیلند،باغ آسیا، شهر گناباد ،کوی شرقی ، کاخک و بیدخت کمک هایی به ارزش حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال درقالب وجه نقد ، تجهیزات و اهدای کتاب داشته اند که جای تشکر و قدردانی دارد.

عضو شورای اسلامی شهرگناباد نیز گفت: از خیرین انتظار است که در احداث مراکز فرهنگی از جمله کتابخانه به مانند اماکن مذهبی همت کنند.

سید حسین پور هاشمی افزود: باتوجه به تعداد زیاد داشجو، دانش آموز، طلبه ، فرهنگی، اساتید دانشگاه و محقق درشهرستان گناباد، اولین نیاز شهر احداث و تامین کتابخانه مرکزی است.

وی گفت: حال که تلاشهای چندین ساله به نتیجه دلخواه نرسید از مجمع خیرین کتابخانه سازان درخواست می شود که احداث کتابخانه مرکزی شهرگناباد اولین دستور کار آنها باشد.دراین جلسه آقایان نورالله صفری ، دکتر هادی محمد پور ، عباس غلامیان ، ابوالقاسم کرامتی و بهناز علایی به عنوان اعضای اصلی انجمن کتابخانه سازان شهرستان گناباد معرفی شدند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: شنبه 19 بهمن 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com